CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Mar 14, 2010

Dier dah lupakan aku...!!!!

entah kenaper..
hari ni aku rase sedih sangat biler dapat tahu something ni..
something tentang orang yang aku sayang..

selama ni aku ingat dier akan ingat aku..
sebab dier dah janji kat aku yang dier tak nak lost contact dengan aku..
tapi sekarang dier dah mungkir janji..
dier dah tak kisah pasal aku..

walaupun aku just tanyer khabar die pun dier tak reply..
banyak kali dah aku tanyer kat dier..
tapi dier tak pernah jawab sekali pun..

aku tahu..
mesti dier dah tak nak ingatkan aku lagi..
aku bukan siapa-siapa untuk dier..
tapi aku nak dier tshu ysng aku dah anggap dier macam family aku sendiri dah..

sampai hati dier boleh lupakan aku macam tu jer..
serious..aku memang sedih betul..
mungkin..
sebab aku dah jauh daripada dier..
takpe..
aku redha..
aku tak kisah walau apa pun..
dier nak lupakan aku..
nak bencikan aku ke..

yang penting..
aku nak dier tahu yang aku selalu doakan dier..
supaya dier berjaya dalam hidup dier..
walaupun satu hari nanti..
aku takkan dapat jumpa dengan dier lagi..
itu terserah kepada dier sendiri..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home