CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 18, 2010

Perubahan diriku..


ehem..ehem..
sekarang ni aku tengah betul-betul diserang rindu..
ahaha...rindukan saperr??

hrmm..aku rindukan sume orang yang dah lamer aku tak jumpa larhh..
dari kawan aku,kakak dorm aku,senior-senior aku yang dah keluar dari dunia Seratas ni and siapa-siapa je larh yang ada connection dengan aku..

entahlerr..tetiba jerr hati aku nak jumpa dengan diorang semua ni..
nilah yang menyebabkan aku tak sabar-sabar nak balik asrama ni..(hanya rekaan semata-mata)..

aku rindu waktu aku form one..
boleh dikatekan form one itu adalah tahun yang paling best bagi aku..
bile dah naik form two ni,semuanyer berubah..
aku tak dapat lagi satu dorm dengan kakak-kakak senior..
sekarang ni,aku pulak yang jadi senior dalam dorm E2-4 ni walaupun ade sorang lagi kakak form 4 dalam dorm aku..
aku tetap merasekan diri aku senior...haha..

waktu form one gak arr..aku jadi budak baik(hrmm..baik la jugak)..
bile form two??
mule arr naik tocang..macam Cikgu noh cakap..
tapi aku tak larh jahat and kejam pun..
just berubah sikit jerr..

ermm..
berubah tu macam dari segi..
pergi surau tu,dah lambat..
makan pun lambat..
bangun tidur pun lambat..
ajlan lambat..
macam-macam arr aku dah jadi lambat..
aku dah terlebih jadi cool pulak..huhu..

sesetengah kawan aku suka dengan perubahan aku..
tapi ada jugak yang cakap suka diri aku yang lamer..
aku sendiri juga musykil dengan hati aku sekarang ni..haha..
aku suka diri aku yang maner..
takpe larh,buat mase sekarang ni,berikanlah mase untuk aku berfikir..thee..he..

tahun lepas..serious cakap,aku seorang budak yang pendiam..
dalam dorm..
kelas..
setiap mase aku diam..
jarang bercakap dengan orang..
tapi ngan kawan-kawan tu,faham-faham je larh..
memang aku bising larh..haha..

waktu form two,aku berubah lagi..
aku mule bersembang dengan semua orang..
lelaki..
perempuan..
muslim..
non-muslim..
semuanyerr aku sembang..

dalam kelas..
waktu cikgu mengajar,aku punyerr semangat nak belajar..
biler cikgu cakap sikit,aku dah menyampuk dah..hehehe..

ok..pasal kedudukan aku dalam kelas pulak..
tempat duduk aku amat strategik sebab aku duduk kat belakang sekali di dalam kumpulan lelaki..
aku kena duduk kat situ sebab aku budak perempuan yang terlebih lam kelas aku tu..
mula-mula aku duk sorang-sorang kat situ..
lepas tu..Jane,budak paling pandai lam form aku tu pindah tempat ke sebelah aku..
takde larh terase kesunyian sangat aku..haha..

aku suka duduk belakang sebab aku boleh memerhatikan sesiape yang tidur time cikgu mengajar..
and seperti disuruh,aku akan baling pemadam kat diorang untuk menggerakkan diorang..
tapi selepas perbuatan aku terkantoi dengan Cikgu Mida,aku langsung tak buat dah walaupun Cikgu Mida cakap itu adalah satu idea yang bagus..
tapi,serious..aku tak berani nak buat dah..hrmm..

aish..macam-macam arr yang terjadi bile naik form two ni..
semuanye memberi pengajaran pada aku..
hrmm..tu je arr aku rase aku nak citer lam post ni..
sori ar..kalau ader yang merepek2 ker..hehe..
Salam..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home