CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 16, 2010

Cuti yang paling tak best..huh..

ola..ola..ola sume..!!!
ermm..tak ade larh lame sangat aku tak tulis dalam blog ni kan..
last post pun mase hari Selasa lepas kan..
aku tulis pasal kem multimedia tu..
sorry larh kalau english aku teruk sikit(ehh..bukan sikit tapi banyak)
ok..untuk pengetahuan am,aku tengah bercuti sekarang ni
and perasaan aku happy sekarang ni(ehh..ye ke)..
ok maybe larh ade sikit je perasaan happy tu..10% kot..
tapi perasaan sedih and menyampah lagi banyak a.k.a 90% menyelubungi aku ni..

kenape???

dah semestinye kerana homework aku yg bertimbun-timbun ni..
cuti tiga hari je pun, cikgu dah bagi homework macam cuti sebulan..
ish..ish..ish..memang tak patut betul larh..

ooo..lupa pulak nak bagitahu..
sekarang ni sekolah aku akan bercuti setiap dua minggu sekali..
mula-mula dengar macam tu,fuh..memang melompat-lompat kegembiraan larh aku termasuklah sekali teman-temanku..(dah macam beruk dah kitaorang sume)..

tapi bila difikir-fikir kan balik..
menyusahkan je larh pulak..

sebab???

kesian pulak dengan budak-budak sekolah aku yang tinggal jauh-jauh tu(wah..baiknye aku..haha)..
diorang terpaksa mengorbankan masa,tenaga and duit tambang bas mereka semata-mata untuk bercuti selama tiga hari je..
patut ke???

aku pun tak tahu larh kenapa sekolah buat macam tu..
tapi setahu aku,untuk mengurangkan duit makan..
entah lerr..apa yang nak dibuatkan..dah sistem sekolah macam tu..
redha je larh..

haa..pasal homework pulak..
sebenarnye..aku dah siapkan dah pun..
letih aku semalam terpaksa stay up semata-mata untuk menyiapkan homework aku..
pagi tadi baru aku berjaya siapkan..
Alhamdulillah..tak adelah terasa terbeban sangat..

hrmm..tak caye pulak aku dah nak balik esok..
tak rase lagi pun kenikmatan bercuti ni..
sedihnyer..huahua..
dah la tak boleh tengok cerita Cinta Balqis episod last(aku salah seorang peminat setia cerita tu..hehe)..
tapi tak pe larh..sekali lagi aku cakap,aku redha..

lepas balik ni,aku akan mulakan balik training basketball..
yeah..yeah..tak sabar rasenye nak jumpa Sir Goh..rindu bangat same die..hehe..

tahun ni,aku dah berazam nak main basketball dengan bersungguh-sungguh..
tak nak main-main dah sebab aku nak masuk team basketball Seratas..hopefully aku berjaya..tolong doakan aku yerk..

ermm..ok larh..aku rase ni je larh post aku untuk cuti kali ni..
aku akan tulis lagi dalam blog ni time ICTL nanti ok..!!

Assalamualaikum..!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home