CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 15, 2010

Dua orang Jejaka Tampan..

Huh....aku memang betul-betul tengah boring sekarang ni..
Mungkin disebabkan keboringan ni,aku akan menulis 2 atau 3 post setiap hari(maybe tak..maximum 2 je)..

Bukannya aku tak de kerja nak buat..
sepatutnye sekarang ni aku dah pun tidur..
tapi dah disebabkan penangan internet yang tak henti-henti ni,mata ni dah jadi segar bugar..
kalaulah tak ade internet ni,maybe pukul 8 malam aku dah tidur..
tapi nak buat macam mane kan,dah ada kemudahan ni..kita guna je larh..
tak guna,rugi je..huhu..

Oklah..selepas penat memerah otak untuk memikirkan tentang apa yang aku nak tulis dalam post ni,akhirnya menghasilkan buah juga akhirnya..hehe..

Ok..dalam post ni,aku dah nekad untuk menceritakan tentang orang yang aku minat gila-gila larh..
Dua orang ni merupakan lelaki yang setiap hari aku akan melihat gambar diorang..haha..
Tak de la..just gurau..hehe

Jejaka pertama yang berjaya menambat hati aku adalah Fitri..ahli gang nasyid UNIC..
Fuh..tak dapat aku nak gambarkan keCOMELan die..
Tak pernah aku tengok lelaki yang secomel die..huhu..

First skali aku tengok die mase die dekat tv1..
Bile die senyum..teserlah lesung pipitnye..so CUTE..!!!!
Fitri ni jugak pakai spek mata..
Sebenarnya,kepada anda yang tidak mengetahui lagi,Fitri ni dah pun berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki(kalau tak silap aku larh)..
Jadi,aku terpaksa larh menyimpan je hasrat hati aku ni..hehe..
Kepada Mrs.Fitri UNIC,jangan marah yerk..
tak berniat pun nak merampas suami akak,just minat jer..hehe..

Oklah..for information,perkara wajib yang akan membuatkan aku tertarik dengan someone adalah beliau haruslah memakai spek dan mempunyai lesung pipit di sebelah kanan ataupun di kedua-dua belah..
Aku sendiri pun tak tahu cam mane aku boleh tertarik dengan teruna macam tu..
Maybe sejak dari izali lagi..eh..eh..bukan..bukan..
Maybe sejak dari azali(baru betul) lagi kot..haha..

Ok..ok..sekarang ni aku nak cakap tentang jejaka yang kedua iaitu HH ataupun Hafiz Hamidun..
Hafiz Hamidun ni merupakan ex gang nasyid UNIC..
sebenarnye,mule-mule aku tak tahu pun yang beliau merupakan ex-UNIC..
selepas aku selidik dan membuat kajian sikit tentang die,baru larh aku tahu..
Memang aku punya taste dengan gang nasyid UNIC larh kot..haha..

First time aku tengok die,mase dalam rancangan Ewah Ewah kat tv3..
Kalau anda rajin menonton Tilawah Interaktif,semestinye anda mengetahui bahawa Hafiz merupakan pengacara program tersebut..
Ok..macam yang aku dah bagitahu tadi Hafiz dah confirm2 pakai spek and berlesung pipit(kalau tak,camne aku boleh minat kan??!)..

Dia ni memang handsome+macho=handcho..hehe..
And Hafiz Hamidun jugak masih lagi single mingle..
So,masih lagi ada chance untuk aku kan????betul tak..?!?(perasan betul minah ni)

Oklah..kalau anda semua nak tahu,dua jejaka yang Cute Miut ni memang ade ramai peminat..tak salah larh kan sebab mereka memang patut diminati..termasuklah jugak aku ni sekali..hehe..=)


p/s:kalau aku minat akan sesuatu,aku akan menjadi fanatik tentangnye..hehe..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home