CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 15, 2010

Hrmm..saje jer nak tulis dalam blog ni..
tetiba jer rasa nak tulis something so 'ter'tulis larh dalam blog ni pulak..

Memang terasa gila keboringan skarang ni..
Ingatkan malam ni,dari pagi tadi dah plan nak tengok cerita Titanic kat tv2..
Alih-alih,ibu aku pulak tengok Cekarama (kurang pasti tentang ejaannya) kat tv3..
Alasannya tak nak tengok cerita Titanic sebab ibu aku dah banyak kali tengok cerita tu..

Bila aku cakap aku belum tengok lagi,ibu aku cakap aku dah tengok dah masa cerita tu mula-mula ditayangkan..
Setahu aku larh,cerita tu first-first ditayangkan pada 1998 (kalau tak silap aku larh)..
Masa tu,aku baru je 2 tahun ibu oi..!!!
Kalau aku tengok sekalipun,mesti larh dah tak ingat pun..

Hrmm..tapi tak pe larh..aku redha je la..
Cerita cekarama tu pun boleh tahan la jugak bestnya..huhu..

Masa tengah boring ni jugak,aku layan myspace aku..
Tapi tak de apa-apa yang menyeronokkan pun..
So,aku offline je larh..

Nak bukak friendster,ade probs pulak..
Huih..pening betul larh dibuatnya..

Ok larh..tu je aku nak tulis..otak aku tengah jammed sekarang ni..
So,tak de ilham apa-apa yang nak ditulis..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home