CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 12, 2010

result akhir tahun...!!!!

Ahhhh...
Hari ni result Peperiksaan Akhir Tahun aku selamat sampai ke rumah aku..
Dah lame dah aku tunggu pak cik posmen tu hantar surat kat rumah aku tapi baru hari ni die hantar..ish3..
Ermm..rase terkejut ade..takut ade..happy pun ade..macam-macam punye feeling ade la..
Terkejut sebab aku tak pernah dapat result macam ni..huh..
Takut sebab takut ayah dengan ibu aku marah aku..huahua..
Happy sebab result aku pun boleh tahan la jugak..ngee~
Aku ingat nak bukak la dulu surat tu..
Last-last ayah aku yang rasmikan dulu..
Jantung aku rase macam nak gugur je time tu sebab aku rase result aku memang teruk..

Dalam hati aku..
"kenapalah ayah aku cuti hari ni..macam tahu-tahu je aku punye result dapat hari ni.."

Ayah aku ni pulak,hari ni jugak die 'ter'ambik MCnye pulak..
Memang betul-betul kebetulan larr..huhu..

Mungkin beliau mempunyai kuasa pshycic kot..hehe..
Berbalik kepada cerita tadi..
Lepas je ayah aku bukak surat tu..
Beliau pun buatlah pengumuman markah-markah aku bermula dari............
Information Communication Technology Literacy=73 B
Bahasa Melayu=86 A
Bahasa Inggeris=73 B
Sejarah=85 A
Matematik=80 A
Pendidikan Islam=89 A
Sains=78 B
Geografi=88 A
KHB Kemahiran Teknikal=96 A
Bahasa Perancis=84 A
Muzik=80 A
Pendidikan Jasmani=80 A
Pendikan Sivik=84 A

markah keseluruhan:675
peratus:84.38%
kedudukan dalam kelas:7/29
kedudukan dalam tingkatan:7/85

fuh..berpeluh jugak time tu bile dapat tahu aku dapat 6A je..

Tak seperti mane yang aku janjikan untuk mendapat 8A..
Nasib baik la ayah dengan ibu aku tak memberikan syarahan yang agak panjang kat aku..
Ibu aku yang melebih-lebih tu..mula la soal macam-macam benda kat aku..huh..memang tension untuk mendengarnye..so,aku pekakkan je la telinga aku ni..
Lepas tu aku online..kuranglah sikit rase bebanan aku ni..haha..

Itupun aku rase result aku taklah seteruk manepun..aku dah bersyukur dah..Alhamdulillah..

Tapi melepaslah jugak aku offer untuk pergi melancong ke theme park..
Tak pelah..tak pe..result final exam aku ni akan aku tingkatkan lagi tahun depan..

Mane tahu dapat melancong ke tempat yang lagi best kan..huhu..
InsyaAllah..i will study harder next year..AMIN..

1 Comments:

Blogger MY HEART said...

Congratulation...

February 12, 2010 at 8:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home