CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 12, 2010

Blog Fever...!!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
Macam x caye je sekarang ni aku dah makin suke untuk menulis dalam blog aku ni..
Ermm..x tau la sebab apa..
Maybe selepas aku me'view' blog-blog orang lain kot..
Setakat ni,banyak dah blog-blog yang aku view..
Mane-mane blog yang best tu aku akan jadik followers diorang terutamanya senior-senior form 5 tahun 2009 sekolah aku..
Bila aku tengok post-post diorang,fuh..panjang berjela..
Tapi tak jemu-jemu aku membacanye..
Memang interesting la untuk dibaca..
Macam mane la diorang ade idea dan ilham untuk menulis yerk..
Aku start ade blog ni pun sebab Cikgu Azwin yang suruh buat untuk subjek ICTL..
Huh..memang la boring gler waktu buat ni..
Menyusahkan je la bagi aku..
So,untuk tak nak menyusahkan aku,time ICTL mestilah cikgu suruh bukak blog,aku akan bukak benda-benda lain seperti myspace and friendster aku..
Bile cikgu lalu kat belakang pandai-pandai la cover..haha..
Terase diri ini agak nakal dan jahat la pulak tapi aku tetap teruskan niat jahat aku itu..bajet la katekan..
Tapi sekarang,barulah ade keinsafan dan kesedaran dalam diri aku ni..
Sebenarnye,menulis dalam blog ni taklah memboringkan pun malah menyeronokkan lagi ade la..serious tak gebang..
Melalui blog ni,aku rase aku akan dapat lebih menambahkan ilmu pengetahuan aku mengenai dunia luar yang agak cetek dalam otak aku ni..
Dah terlanjur tulis dalam blog ni,nak ambik la kesempatan untuk mengucapkan beribu-ribuan maaf dan terima kasih kepada Cikgu Azwin kerana telah menyedarkan aku..mane la tahu kot-kot terbaca blog aku ni..
InsyaAllah,lepas ni aku akan rajin-rajinkan diri aku untuk menulis dalam blog yang disayangi ni..AMIN..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home