CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 15, 2010

Kessunguhan Menulis Blog..

Hrmm..hari ni dan semalam aku lebih banyak menghabiskan masa dengan melayari internet je..
Aku jugak menghabiskan masa dengan membaca blog ibu saudaraku(merupakan isteri kepada adik lelaki ibuku) yang aku baru jumpai dengan Goggle melalui namanya Sharafina Avelyn Annie(tak sure la ejaannye)..
Hari tu masa beliau balik ke rumah opah aku,segan la pulak nak tanye address blog beliau..
Jadi,aku pun trylah carik..
Berkat kesungguhan aku,akhirnya ketemu jua blog yang aku teringin nak baca sangat ni..
Bila je aku bukak blog aunty Lyn aku,fuh..aku terkejut sebab banyaknya post dia..
Pelik jugak aku,sebusy-busy beliau pun masih jugak ada masa untuk menulis dalam blog ni..
Tahniah..tahniah..aku ucapkan kepada beliau..
Kalau aku sendiri pun,mesti aku nak tulis dalam blog aku ni tiap-tiap hari sebab aku memang dah ketagih sangat nak menulis dalam blog ni..
Berbalik kepada cerita tadi..
Aku pun memulakan aktiviti aku dengan membaca post-postnya..
Kadang-kadang,aku tergelak sorang-sorang bila baca post yang aunty Lyn aku buat ni..
Walaupun ada certain-certain word yang aku tak faham tapi at least semua isinya aku faham la jugak..
Yang kelakarnya,aunty Lyn menggelarkan Pak Wan(suami beliau merangkap bapa saudaraku) sebagai Tuan Besar..
Ada satu post yang aku memang tak tahan nak gelak..
Post tu masa Pak Wan aku pergi ke Jepun..
Kalau korang nk tahu cerita ni,korang pergilah cari sendiri dalam blog aunty Lyn aku..
Sure korang tergelak punya la..
Cari jangan tak cari..hehehe..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home