CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 15, 2010

Kawan..

Hrmm..kawan ni ada bermacam-macam jenis..begitu jugak dengan kawan-kawan aku kat Seratas ni..
ada yang cepat merajuk,yang tak boleh melawak,yang gedik,yang mengada-ada,yang serious,yang hipokrit..macam-macam adalah..
kadang-kadang aku tak boleh tahan dengan kawan aku yang suka sangat merajuk..serious cakap,aku ni bukanlah jenis yang pandai dan tak suka memujuk..
kalaulah ada antara kawan aku yang merajuk,jangan haraplah aku nak pujuk..ermm..
ada jugak kawan aku yang gedik..ni lagilah aku tak tahan..memang aku tak layanlah budak macam ni..SORRY to say i hate this type of people..!!!
kadang-kadang aku terfikir jugak aku ni kawan yang macam mana..tapi biarlah kawan aku yang memutuskan aku ni type yang macam mana..sebab diorang yang berkawan dengan aku dan tahu aku yang sebenarnya..
mungkinlah ada certain orang cakap aku ni sombong sebab aku ni memang jarang bergaul dengan orang lain walaupun saudara-mara aku sendiri..
aku pun tak tahulah kenapa,memang aku macam ni..
aku jugak seorang yang suka berterus-terang n straight forward..
kalau aku nak tegur orang tu,aku akan terus je tegur sebab tak kanlah kita nak biar orang tu buat salah kot..
tapi aku sendiri tak tahu pandangan orang lain terhadap aku..
adakah aku di dalam golongan POSITIF ataupun NEGATIVE..??
kepada kawan-kawanku yang terbaca post ni,aku nak mintak maaf banyak-banyak kalau ada yang terasa ke..maaf semua yerk..!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home