CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 15, 2010

Hari yang penuh dengan keterujaan..!!!

Yess..hari ni aku happy betul larh..

Tahu tak kenapa??

Sebab aku dah reti untuk menambah gadget-gadget ke dalam blog aku ni..haha..
Ok lah..maybe kebanyakan orang memang pandai tentang IT and selok-belok blog ni semua kan..
So,itu mungkin perkara biasa bagi diorang kan..
Tapi aku taklah macam tu..sebab tulah aku excited semacam je ni..huhu..

Selama ni,aku bersusah payah masuk sini,masuk sana untuk mencari gadget-gadget ni semua..
Rupa-rupanya just masuk tempat yang senang je..haha..
Sebenarnya,sebelum ni aku pernah jugak masuk tempat tu untuk meng'edit' apa yang patut tapi tak terperasan pulak ada perkataan "add a gadget" tu..haha..

Kalau nak cakap,aku rasa blog ni dah jadi salah satu akviti wajib seharian aku..
Kalau sehari tu,aku tak tulis apa-apa pun dalam blog aku ni,rasa kekosongan je hidup aku ni..
Walau tak ada ilham sekalipun,aku tetap akan adakan ilham jugak dengan mencari sumber-sumber di mana yang patut macam internet,tv and aku jugak bertanyakan kepada kakak aku,ayah aku ke..
Asalkan aku boleh menulis dalam blog ni..

Tengok...!!!!aku sanggup buat apa-apa pun semata-mata untuk menulis dalam blog ni..

Kadang-kadang (kalau aku rajin je larh),aku akan bersiar-siar di laman web Goggle ni untuk mencari blog-blog yang best..
Nasib baik larh banyak blog best yang aku ketemu..
Baru larh aku tak de rasa boring sangat..

Ok lah..secara keseluruhannya,hari ni merupakan hari yang penuh dengan keterujaan bagi aku..hrmm..=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home