CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 15, 2010

Kembali ke sekolah..

ok...sekarang ni aku kat sekolah yang aku sayang ni(betul ke)..
segala-galanya berubah bila aku sampai kat sini..
dari dorm hinggalah kelas..semuanya dah lain..
tak sangka pulak aku akan ditukarkan dorm..
tapi Alhamdulillah akhirnya impian aku tercapai jugak kerana aku tidak lagi satu dorm dengan someone yang memang aku benci(sory kalau terasa)..

bagi kelas pulak,aku still lagi kelas Kejora..
tapi yang menjadi masalahnya,semua budak-budak lam kelas aku tu semuanya jenis kaki yang melekat dengan buku sepanjang masa...bagus tu memanglah bagus tapi terasa gila keboringannya..
seperti yang diketahui,aku ni memang orang yang pemalas..hehe..
setakat ni,dah dua kali dah tukar kelas..
mula-mula,kitaorang duduk kat kelas 2 Kejora yang lama..
alih-alih kena pindah kat bawah pulak kelas 3 Kejora..pening betul dibuatnya..
harap-harap lepas ni tak de lagi sesi pemindahan kelas ni..

sekarang ni aku nak cakap pasal dalam dorm aku pulak..
sebenarnya,dorm aku adalah E2-4 berbanding dorm aku yang lama iaitu E2-1..
yang bestnya pasal dorm ni sebab semuanya form 2..
apalagi,mulalah tumbuh dua tanduk kat kepala aku ni..
memang kitaorang bermaharajalelalah dalam dorm tu..
nak buat bising pun tak de siapa nak marah..haha...

tapi tahu-tahulah ada certain-certain budak Rumah Rajawali ni memang pandai and pendiam..
so.terpaksalah menghormati diorang..

oklah..setakat ni je yang aku nak tulis..
kalau ade kelas komputer lagi,aku akan teruskan menulis...
Assalamualaikum..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home