CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 16, 2010

Blog Baru...!!!!!!

ok...first sekali aku nak ucapkan Selamat datang ke Blog aku yang baru ni..
untuk pengetahuan semua,blog aku yang lama,tidak lagi boleh digunakan..
semuanye gara-gara aku larh yang pandai-pandai nak tukar layout blog ni..
entah macam mane pulak aku tertukar setting layout tu kepada templates..
puas aku mencari jalan untuk menukarkan semuanya kembali kepada sediakala..

cari punye cari,belok sana belok sini,tapi usaha aku tetap tak mendatangkan hasil..
semuanye tak boleh ditukarkan..
nasi sudah menjadi bubur larh dikatekan..

so,dengan hati yang berat,terpaksalah aku copy and paste balik semua post-post aku yang aku dah buat..
tapi bukan larh sampai semua aku copy and paste..
maner-maner yang penting jerr aku copy and paste balik..

seriously,aku sayang betul arr kat blog aku yang lamer tu..
kat blog tu larh,aku luahkan segala-galanya(ehh..ye ker..)..
walaupun aku rase blog tu taklah seindah manerr pun seperti blog-blog lain tu,tapi sebab blog tu larh aku start menulis blog aku ni setiap hari(takde arr tiap hari)..
takpe larh..aku redha atas semuanyerr..
mungkin ini satu pengajaran buat aku supaya selepas ni,aku tak akan berlagak pandai..

ok..sekarang ni blog aku yang terbaru ni..very-very nice,haha..
yerr..aku suka blog aku yang terbaru ni..
blog aku ni agak ceria sebab die berwarna-warni..
macam tak percaye jerr aku akan buat layout blog aku macam ni sebab aku ni bukanlah kanak-kanak ceria..huhu..
first-first,aku sajerr jerr try layout ni untuk sementara jerr...
alih-alih,terasa comel pulak layout ni dan kekal larh layout ni kat blog aku ni..

and dekat blog aku ni,aku menambah macam-macam gadget yang menarik..
takde larh menarik sangat pun..cuma aku ni yang 'jakun' sikit sebab aku tak pernah try semua gadget ni..
sekarang ni pun jugak,aku tengah mencari bahan-bahan yang menarik untuk diletakkan dalam blog aku ni..

aku janji,blog aku ni,aku akan jaga elok-elok..
aku tak nak "pisang berbuah dua kali"..
oklah..aku rase setakat ni jerr yang aku boleh type dalam post ni..
sekian,terima kasih..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home