CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Mar 13, 2010

I'm back..(feeling so gOod)

hai semua..
aku dah pulang..
memang happy tak terkata ar balik bbm ni..
rasa lega..
rasa ringan jer bahu ni melepaskan bebanan..

aii..maklumlah baru lepas habis exam..
so memang rase free betol..
homework pun tak banyak sangat..
walaupun still jugak ade homework,tapi disebabkan sikit tu aku dah syukur alhamdullilah dah..

memang lamer betul aku tak tulis tak dalam blog aku ni..
dalam entry aku bulan march ni baru berape jer..
amat-amat sikit..huhu..
mungkin disebabkan ke'busy'an aku..

minggu exam aritu memang betul-betul mengelamkan..
aku pun tak tahu kenape kitaorang memang kelam larh..
aku rase maybe sebab masa yang agak suntuk diberikan tuk kitaorang sebagai preparation exam..

tambahan lagi dengan aktiviti-aktiviti kokurikulum yang dijalankan waktu exam..
memang menyeksakan..
tapi yang penting aku tak terlibat pun..
penat hari sukan aritu pun belum hilang..
tapi..
aku still jugak menguatkan semangat aku untuk menempuhinyer..

serious cakap..
tahun ni memang tahun yang agak sukar bagi aku..
tahun ni jer aku dah banyak kali dah menangis..
waktu solat..
waktu dalam keletihan..
masa aku nangis tu..
aku rase macam nak keluar jer dari sekolah ni..
aku rase aku tak boleh hidup dah kat seratas tu..

tapi aku fikir jugak..
kalau aku keluar mesti aku akan menyesal gler..
ibu dengan ayah aku pun mesti kecewa dengan aku..
so..aku yakin dngan diri aku..
aku tak nak keluar..
itulah keputusan muktamad aku..
walau seberat maner pun kehidupan aku kat seratas tu..
aku akan cuba tabah jugak mengharunginya..

aku tahu ramai orang yang support aku..
family aku..
kawan-kawan aku..
aku tak nak hampakan harapan diorang..
kerna aku menyayangi diorang..aku nak cakap terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang menyokong aku selama ni ok..

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

1 Comments:

Blogger Unknown said...

agak ar...tahun ni memang menyeksakan...fuh dgn latihan band kaw2...aq pown rasa mcm nak keluar sekolah..yerla...best dorh...lepas balik sekolah terus gi cc...x nyah pikir pasal prep tu...prep ini..

September 5, 2010 at 9:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home