CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 20, 2010

Keredhaan semuanya..

hrmm..
tengah feeling lagu two is better than one ni..
tetiba mempunyai feeling untuk menulis blog ni..
malam ni maybe aku tidur lambat..

biase lar..
malam terakhir dekat rumah..
esok nak balik asrama dah..
maner ade mase nak bukak blog2 ni..
kalau ade pun,waktu ICTL je lah..

ermm..
tak rase lagi nikmat bercuti tu..
rase sekejap betul..
kalau kat sekolah tu..
sehari tu rasa macam sebulan..
kalau kat rumah pulak..
sehari macam seminit..
entahlerr nak dikate apa lagi..
memang nasib badan..

balik esok..
aku memang tak ready apa-apa pun sangat..
homework pun belum completely siap..
terutamanya homework France..
satu apa pun aku tak faham..
ni yang akan menyebabkan aku hentam keromo je nanti..
malas dah arr nak fikir-fikir semua benda ni..
nanti akan membuatkan otak aku naik jam jer..haha..

aduish..
balik nanti confirm punya ada latihan kawad,latihan sukan and macam-macam jenis latihan lagi ar yang menunggu aku kat Seratas tu..
ni yang aku tak nak ni..
letih larh..
dengan homework lagi..
kalau boleh aku memang tak nak masuk kawad tu..
tapi malangnya,aku terpaksa jugak masuk disebabkan kekurangan ahli..
ya Allah..hanya tuhan je yang tahu perasaan aku macam maner..
aku memang tak sanggup dah nak masuk kawad tu..
tiap-tiap malam training sampai lewat malam..
balik dorm letih..terus masuk tidur..
tak buat apa-apa dah..
aku pun tak tahu nak cakap apa lagi dah..
aku redha je larh..

pasal homework pulak..
aku rasa tiap-tiap cuti cikgu bagi homework..
cuti tengah tahun..
cuti akhir tahun..
semuanye ada homework..
ni pulak nak dekat first test ni pulak sure bertimbun-timbun homework cikgu bagi..
sampai tak de masa nak study apa pun..
..serious cakap..aku tension betul arr..
takpe..aku try lagi bersabar sebab aku tahu cikgu buat semua ni untuk kebaikan pelajar jugak..
and..aku redha lagi..

arghh...aku tak nak balik esok..
aku akan terseksa..!!!huhu..
memang jiwa aku tak akan tenteram kat saner..
tapi sekali lagi ku katekan tak pe larh..
ni larh ujian Allah pada aku..
Allah menguji aku supaya banyak bersabar..
dan aku akan tabah menempuhi semua ujian ini...
AMIN...

p/s:aku redha atas segala ketentuannya..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home