CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Mar 31, 2010

Result ku...

hrmm..
sedih betul biler dapat tahu result ujian satu kali ni..
bukannyer naik..
tapi semakin menurun lagi ader ar..
memang betul-betul menurun arr..

untuk pengetahuan,aku dapat 6A sajer..
and no 11 lam form..
hancur kedudukan aku lam top 10..
punah harapan..
rase macam nak putus asa jer..

semalam..baru aku dapat tahu result sebenarnya..
memang takut ar nak bagitahu kat ibu aku..
tapi semalam aku memberanikan diri jugak bagitahu kat dier..
and nasib baik..
mood ibu aku sangat baik semalam..

aper ibu aku cakap??

hehe..
dier suruh aku berusaha lagi waktu exam yang akan datang nanati..
fuh..
serious aku terkejut ibu aku cakap macam tu..
aku ingatkan dier akan marah aku..
tapi sebaliknya pulak..
serious memang aku bersyukur..hehe..
ni larh yang membuatkan aku semakin sayang kat dier..
thanks mom..!!!

ermm..minggu ni aku punyer mood stabil jer..
tak happy..
tak sedih..
sekarang ni aku agak busy ar jugak..
dengan homework..
basketball..
tapi aku cuba gak untuk menggunakan masa aku dengan bijak..

ok ar..
aku rase tu je ar aku nak cakap..
takde bende lain dah..hehe..
Salam..=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home