CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Jun 6, 2010

Blog Dilupakan??!!?


Allopz semua..
aku tahu aku dah lamer tak tulis dalam blog ni kan..
tulis jer..tapi tiap2 hari aku bukak blog ni...hehe..
entahlah..
sekarang ni,blog makin dilupakan oleh semua orang..

kat school,kitaorang jarang dah bukak blog2 ni..
kitaorang telah melayan something yg baru..
yang bernama thinkquest..hehehe..
benda ni boleh la jugak dikatakan menarik..

tapi bagi aku,blog lagi best lah klau nak dibandingkan dengan thinkquest ni..
aku pun tak faham la dengan sekolah ni..
kenape kita tak teruskan jer dgan aper yg kiter mulakan..

hrmmm..
aku rindu saat2 masa cikgu suruh tulis dalam blog ni..
banyak benda yg boleh kiter luahkan melalui blog ni..
rase sedih kiter..
happy kiter..
tapi kenapa orang anggap blog ni menyusahkan..
kan???

takpelah..
yang penting..
blog akan tetap menjadi no.1 dalam hati aku..=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home