CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Sep 14, 2010

This is 'raye story'

this post..absolutely pasal my raye lol..

sedia maklum..
raye jatuh pada tarikh 10 September 2010..
hari jumaat..
hari ini 7 syawal.
hari raye yang ketujuh.
kepenatan beraye tu still ade lorh.
tak hilang2 lagi.


dah namanya raye ,
mestilah penat kan.
kalau tak penat tu bukan raye namanya.

penat makan,
penat pergi jalan2,
penat layan tetamu,
penat kutip duit raye
and
seangkatan dengannya..
hehe;D

raye tahun ni,aku non-stop eating lol.

mane taknya..pergi sana jumpa lemang,pergi sini pulak jumpa rendang.ngap je la sekali..

tambah-tambah lagi kalau rendang ayam. adeh!terliur kot!

diet aku hancur lorh!aku ni mane boleh jumpa makanan..hehe.

dis raya,banyak jugak la rumah yang aku pergi beraye.

aku pergi rumah sedara-mara je la.

rumah kengkawan tak pun.

kalau nak ikutkan hati ni memang la nak pergi,tapi disebabkan jarak perjalanan yang agak jauh,terpaksa je la batalkan niat tu..

pasal duit raye,tak yah cakap la..

sikit je dapat tahun ni..

tak macam sebelum2 ni..

tapi lepas la jugak nak beli topup untuk dua bulan.ahakzs!

raye ni,tak banyak la snap2 pic ni.
entah..maleh la rasenye.
bukan maleh latapi lebih tepat malu.
hehe.maybe disebabkan banyak pimples kat muka aku nih.
aduyai!!
konklusinye,raye tahun ni memang tak meriah macam tahun2 lepas
time aku still lagi menjadi seorang kanak2 ribena..
aduish!
bye for now lol!!
(actually banyak lagi yang aku nak story pasal raye ni. tapi mengenangkan yang aku akan balik ke bangunan depan zoo taiping tuh,faham2 sendiri je la ea..banyak lagi benda yang aku nak settlekan.packing barang n blablabla..adeh!saat2 yang paling aku benci..aku tak nak balik!tak nak!huahuahuha!!!)
bubye!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home