CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Sep 8, 2010

sbpexcellent+result=o.O

tadi..aku chatting dengan seorang budak nih..



budak nih..





tak lain tak bukan..






Nur Syazlin Zolkifli..





kawan aku la tuh..







hrmm..maklum la hampir two weeks tak bersua muka..

nak lepaskan rindu..>_<








chatting dengan beliau..

pada mulanya..

aku melepaskan kebengangan dalam hati ni yang telah terbuku selama beberapa hari..

eh..jangan misunderstanding..hehe..kebengangan aku bukan sampai tahap maximum lagi..







bukannya pasal apa..

nak bengang2 ni..






tapi..






just kerana..







si beliau ni telah mengambil cuti terlebih hari..!!!






actually..beliau ni tak balik a week before kiter semua cuti raye aritu..

mana adil macam tu!

kalau nak balik lambat pun..

ajak la aku sekali..

boleh aku join sekaki..

thee..he :P

takpelah..aku tahu bukan salah ko ye lynn..

adeh!










hrmm..selepas melepaskan perasaan..

cakap pulak pasal result ujian 2..





huh..sememangnya..aku nak lari dari topik nih..

malas untuk membincangkannye..







tapi..








disebabkan..aku sayang kat kawan aku ni..

aku pun layan je la..






si beliau tanye result aku..




and





aku terpaksa menjawabnya dengan hati yang berat..





maklum la..macam biasa..result aku macam hampeh..

ish2..






then..




aku mintak maaf kat die..

aku tak tahu result die..

disebabkan die dalam kelas lain dengan aku..


so..


aku tak berapa nak tahu la..





pastu..






tetiba je die cakap..





"aku dah tahu la result aku"






aku agak tercengang..

and bertanya balik..





"mana ko dapat tahu ni"






die jawab..





"aku tengok sbpexcellent la"





adeh..sekali lagi aku tercengang..

kunonye aku nih..

tak teringat langsung pun pasal benda tuh..

maybe..benda tu yang paling aku takuti kot..

haha!pape je la..





and then..






bila dah teringat pasal sbpexcellent tuh..

tetibe la tangan ni menggedik nak bukak website tuh..






dah jumpa..


try la login..






tengok2..







adeh..nama siapa la pulak nih..

ok..sekali lagi..

aku dah lupa id and password aku..

terbukak orang lain punya pulak..

and orang tu adalah budak kelas aku sendiri..

hehe..mula la buat jahat..

usha sikit result die..

uh..not bad..pandai jugak la budak ni..



ok2..stop pasal tu..






lepas tu..






aku try lagi..




setiap id yang aku ingat..

aku login..







and resultnye..


hampeh!


huhu..





then..masuk lagi..







boleh2..!!






tapi sekali lagi aku dikecewakan..sob2:(





bukan aku punya la..

tapi kawan aku Jane..

macam mane la aku boleh ingat orang lain punye tapi bukannye aku..

ish2..







adeh..malas la nak tengok..

sah2..result top punye..

girl yang paling top dalam form aku tu..

huhu..









and finally...





setelah penat memerah otak..





aku jumpa jugak aku punya..!!





ahakzs..

congrats to me!

haha!








urrmm..tak sanggup aku melihatnye buat sekali lagi..

terok kot..

top 10 aku musnah lol..

ermm..sedih betol!!!

sob3..







aku redha je la sekali lagi..

and berpesan pada diri sendiri..




"relax la..exam akhir tahun ade lagi la..buat la elok2..pastikan top10 dalam tangan ok?"







huhu..no komen la..

ok..bye for now!

lalalala..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home