CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Sep 7, 2010

My raye and my besday:)

08.09.2010






two more days..
untuk raye..






and






6 more days..
untuk birthday aku..
haha!






hrmm..raye tahun ni..
agak simple la bagi aku..
baju raye..pink lol..
haha!
colour tu theme adik beradik except for adik boy aku la..
first2..memang la tak setuju and membantah habis-habisan for colour pink nih..
sebab aku dah banyak baju pink..!
tapi..
disebabkan si kakak and adik aku tu menggediks sangat..
ikut je larh..tak nak jadi lain daripada yang lain pulak raye nanti..
adeh2..






ala..aku tak kisah sangat pasal baju2 nih..
yg important..aku dapat raye..haha..
tahun ni macam biase la..taiping destination utama aku..
then..baru balik kuale kangsar..
tahun ni..agak meriah...
cuz semue sanak saudara aku balik kat taiping..
hehe..nk kutip duit raye banyak2 >_<
even aku ni dah besar panjang kan..
tapi still lagi menggedik nak duit raye..
mane boleh tak nak..perkara wajib tuh..hehe!
urmm..tak sabar rasenye..!






besday aku?




tak celebrate pun..dah besar..
malu la nak celebrate2 ni(tapi tidakuntuk duit raye)..
haha!
macam budak2 je rasenye kalau celebrate..




tapi..






aku still nak jugak KEK..!!






cheesecake!!!

cheese..favourite aku..>_<

yummy!

haha!

hrmm...ok la..

bye for now!hehe!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home