CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Sep 6, 2010

Memory aku dan mereka~


tadi aku kemas semue barang2 aku yang bersepah kat laci aku tuh..

then..tetibe jumpa barang2 lame aku yg bnyak sweet memory..


adeh..memory time sekolah rendah..

ade sweet..ade bitter..haha..

tapi yg sure..sweet lagi banyak la..


time sekolah rendah..

tak kisah sangat..

nak main kejar2 ngan kengkawan laki or pompuan ke..

and pape je yang meng'happy' and melucukan..


tapi bile naik sekolah menengah ni plak..

semuenye kena jage..

tak boleh nak sembang sangat..

tak boleh nak main2..

and seangkatan dengannye..


hrmm..kalau la mase boleh rotate balik time aku bebudak balik..

mesti best..

tak nak jadi dewasa..

tak best..

huhu...


hrmm...rindu gler dekat kawan2..




key-lah,nurul,fatihah,ira.amira,aida...




ahmad,asyraf,syafiq,ezuan,aufa...




and yang lain2 lagi..

sorry tak ingat name tapi muke korang semue aku still ingat lagi..

hehe..


aku sayang korang..siyes..tak tipu..

hope sangat friendship kter berkekalan ok..

jangan lupekan aku tau2..

hehe..




bercakap pasal barang2 tadi..

ni sebahagian barang2 yang aku jumpe tadi..






ketua murid..aku la tu..haha..macam tak caye kan..
tapi kenyataan doe...


attitude aku kat sekolah rendah lain kot time aku kat sekolah menengah..


memang berbeza betul..


kat sekolah rendah..sifat kempipinan and keyakinan diri tuh tinggi tapi..


kat sekolah menengah..semuanye down..adeh..


next...actually ni bkan la barang..tapi just a note..
note ni aku ngan kawan2 aku a.k.a keylah n nurul yang buat..

siap terpampang lagi name aku kat situ 'Nana'..haha..

tapi comel la jugak kan..hehe..


yang ni..first love aku kot..thee he..

siyes..time ni aku darjah 4 kot..

from ..................hehe

anak cikgu yang ajar aku..

die sangat baik..pandai..

aku suke kawan dengan die...

then..next year..takde dah..

cause die pindah sekolah..

tapi still contact jugak sampai sekarang..

but..as friend je la..hehe..

hrmm...tu je la kot rasenye..

banyak lagi sebenarnye..

tapi malas untuk memasukkannye..hehe..

ok..bye for now!! >_<

1 Comments:

Blogger Unknown said...

wow....ko ketua murid?...hmmm...aq pown rasa diri aq banyak berubah bile masuk sekolah menengah...ntahlar..setiap perubahan mungkin ada hikmah disebaliknya...

September 6, 2010 at 4:10 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home