CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Jun 18, 2010

I miss you..dear..


rase missing sumthing je..
yup..memang pun..!!!

missing..rindu..semuenye ade..huh..
oh..my dear sis..!!
why you need to go??
do you know i miss you damn so much..

ah..merepek sudah..hehe..
sebenar-benarnye..aku tengah merindui someone a.k.a kakakku yang sangat dicintai dan disayangi ni(:P)..
aku tak tahulah sekarang ni die tengah berseronok ataupun bersedih kat kem kat Bukit Larut tu..
dah la die balik ari ahad a.k.a tarikh aku balik sekolah jugak..
hopefully larh dapat jumpa for the last time..
tapi..yang aku tahu sekarang ni..aku sangat2 merindui die..walaupun baru beberapa jam terpisah...
ish..pelik betol..
tak pernah aku nak rindu die..tetibe jadi rindu pulak..
takpelah..tak kisah..
tulah orang cakap..kalu someone tu dekat dengan kite..kite tak appreciate die..tapi..bile someone tu dah jauh dari kter barulah kite nak appreciate die..
so..
kter kena jadikan ini sebagai pengajaran buat kter k..

hrmm..memang hidop aku agak sukar selepas kakak aku ni pergi..
takde sape yang aku nak buli buat homework aku..hehe..
takde sape yang boleh aku gaduh..
takde sape yang nak tolak aku sampai jatuh..
takde sape yang aku nak berebut-rebut..
n takde satu benda yang aku nak buat boleh buat..

hrmm..aku sangat rindu bile die nyanyi lagu That Should Be Me walaupun aku tak larh minat sangat dengan justin bibir ni..eh..correction justin bieber..and jugak walaupun piching(wrong spelling kot) die agak lari..tapi bagi aku still gak merdu..hehe..

pendek kate..aku rindu ar semua pasal die..
akhir sekali
kata-kata untuk kaklong yang dirindui..
"malam ni tidur leklok tau..walaupun tak berape selesa dalam khemah tu..tidur jugak dengan lena k..kalau terjumpa pacat jangan jerit..tapi..jerit dengan sekuat hati tau..hehe..wish you Good Luck"
dari yang merinduimu:Nana..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home