CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Feb 2, 2011

My Life is just FINE.

heyyyyyaaaa !


lame gile gile gile tak bukak @ update blog ni .




wahhh3 , rindu kott .




dah takde mase laa nak update2 ni dah .
no time !




well , dis year is a busy year for me.


*sigh*




sangaatt penatt !


awal2 tahun pun dah penat,belum lagi bila dah tengah2 tahun tuu ,


sure la lagi penat .




however , aku akan try sedaya upaya untuk bertahan !


yahhhh !!




aja-aja fighting !
chaiyokk !
gambatte kudaisai !




yoshiii2 , i'll try da best cause there no word call impossible but i'm possible !


hahaaa ! cilokk moto orang . ampun2 !




ermmm , itulah life aku ..




life aku ?
my life ?


yeee..better than last year .maybe..




huhhh !


entah laa . dis year aku rasa aku lebih free .


yahh .. free !


free nak buat ape yang aku nak .


bukan macam last year , nak buat ni sikit pun dah takut .




ape daaa !!


takde confident langsung .


but , itulah azam aku for dis year .


nak tingkatkan tahap keyakinan diri !


dari takut nak bercakap ke berani untuk bercakap .


iyiyiiiii .




haa !


kalau siapa2 yang tak faham aku tu, diorang sure punya cakap yang aku ni pendiam and pemalu ..


whoaaa~ memang tak patut betul laa..


actually , aku ni bukannya orang macam tuu..




no3 !!




aku ni banyak cakap je ..


tapi dengan certain2 orang je laa .


tu pun kalau diorang rapat dengan aku .


kalau tak , harap maaf la yerkk .


hoHOo ^^.




aiyoooo! hehh , macam2 laa aku ni .


nak cakap pasal benda lain ,


tapi menyimpang benda lain .




ish3 .. nampak sangat laa life aku ni messy gile !!


ye laa , admit2 !


memang life aku ni messy gile pun .


dah la messy .


gile pulak tuu .


adoyyy~ sabar je le .




tapi , semessy2 aku ni pun , i'm still cool babe .


no clumsy2 .


hahaaa . ye laa sangat tuu .
*sigh*
urmm , even ramai yang cakap dis year aku nampak semangat .
ye ke ?
itu luaran je .
dalaman ni ? takde siapa tahu .
feeling aku ? siapa yang faham ?
takde siapa pun paham .
okay laa , admit !
awal-awal tahun ni pun , dah berapa kali dah aku nanges.
agak banyak laa .
ishhh , segan2 !
ni semua disebabkan certain2 orang yang bengong, mangkuk ayun and segale benda laa .
yang tak pernah nak jage feeling orang lain .
yang tak pernah nak appreciate orang .
selfish !
annoying !
huhhh !!
mood aku yang elok nih tiba2 jadi down sebab diorang ni .
oke !! fine !
seriously , lepas ni .
tak nak fikir pasal diorang dah .
dah penat dah .
sekarang ni , aku just nak focus my study .
for sure , matlamat aku , straight a's for PMR .
yahhh !! Malaysia boleh !! aku pun boleh !!
ahakss , poyo kejap .
hahaaa .
haa , di sini jugak aku nak ambik kesempatan untuk
mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih laa to my lovely friends
yang selama ni support aku time aku senang and susah .
love korang laa ! XD
*the end*
till the next post .




:))))

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home