CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Dec 23, 2010

teringin saangaaattt ..

*******


sebenar-benarnya aku saanggatt2 mengidam nak jumpa







jumpa..














jumpa..















dengan PONDAN or lebih kepada nama specificnya BAPUK .
*tidak boleh disertakan gambar . amat berbahaya . harap maaf .








muahahahaa . memang menginginkan keinginan yang pelik .

aii , maklum laa aku ni memang tak berapa nak betol sikit bak kata pepatah kakak and adek aku .



iyiyiiiiii . at least aku mengaku jugak aku ni tak betol .
hahaahaa .


okayy2 . tapi aku memang teringin saangaatt2 nak jumpa dengan bapuk tuu .
memang laa aku pernah tertembung jugak dengan bapuk2 nih .
tapi macam yang tak real punya jea .
aku nak yang betul2 real punya macam kat Taman Tasik uhh .
baru laa best !
hahaaaa .
kadang-kadang , kalau aku keluar malam2 nih ,
aku ade laa jugak ayah aku pergi round2 kat Taman Tasik .
*rindu kat SERATAS laa katekan ^^

tapi tak pernah pulak terjumpa dengan mak nyah2 ni secara LIVE .
haihhh .

actually , bukannya ape ,
aku nak jumpa sangat dengan bapuk2 uhh ,
just teringin nak investigate diorang jea .
best sangat ke jadi bapuk tuu ,
ape yang diorang dapat jadi bapuk ,
tak rasa takut ,
cuak ke ,
mak bapak diorang tak marah ke .
ape ke .
macam2 laa aku nak tanya kat diorang !
*macam laa berani sangat
muahaahaaaa !
tapi serious ! aku nak jugak jumpa bapukk !


p/s : nak jugak ! nak jugak ! :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home