CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Nov 12, 2010

sayonara ~

12 November 2010



the last day for 2010 school session .








ehh ,graduate ?



adeh !sedar2 la diri tu sikit ,



still many lagi la 2011 ,2012 and finally 2013 .



pmr pun tak lepas lagi ,dah nak graduate ,



sesedap hati je ko nih ,



hahaaa !



watever la ,



nk berangan jap



hallooo ,hari ni aku balik jugak . finally ~ after hampir setahun duduk kat Seratas ,tak balik2 . ehh ?? haha . feeling :bercampur baur , happy ? of course lol , sedey ? ade la jugak ,uhh .



actually ,siapa la yang tak happy kan biler dapat balik home sweet home kan . macam aku >.<



then ,siape la yg tak sedih tinggalkan satu place yang banyak meninggalkan sweet ,sour ,salty ,spicy ,bitter moments for us . likely , macam aku juga (",)



hrmm ,seriously dis 2010 session is the most hard life for me la since aku hidup kat dunia nih , biasela ,every year ,kiter ni semakin grown up ,bukannye semakin mengecik .for sure mesti la lebih banyak cabaran kan .then ,as manusia biasa kiter kene la tempuhinye dengan tabah .even sesusah mane pun yang kite dapat ,we must go on ,ryte ? don't ever look back dengan ape yang kite dah buat . "let by gone , be by gone ". most important , be yourself .



sekarang ni ,baru aku sedar yang aku really2 sayang 2010 session ni . hrmm , -insaf-



will gonna miss dis 2010 session , everything about it .





- sayonara -



-



-



-





-

-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home