CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Nov 23, 2010

takk betol ,

hrmmm ,
agak lama laa aku tak update blog ni .
seriously , mmang not in blog mood laa .
tengok je word blog , rase nak menyampah2 jea .
hahhh ,
entah laa ,
feeling aku harini macam tak betol jea .
buat ni salah , buat tu pun rase salah .
okaayy laa , better takyah buat apepun .
urmm ,
nobody to speak with , blog pun jadi laa .
ohh ,what happen to me ?
adeh !
adeh !
adeh !
kenapa semua orang tak faham akuu ?
semuanya ikut kepala sendri jea .
tak pernah nak jaga feeling orang lain .
ak ni actually bukannye type yang suka marah-marah orang open nie .
*except yang betul2 aku marah
kalau aku marah someone tuu , aku pendam jea dalam hati nih,
takde orang yang tau .biar laa,aku sorang jea .
tapi , entah laa .
tak larat nak simpan dahh ,
just spill it out laa .
maybe ,kalau macam ni , aku rasa better sikit .
huh ?
yahh , better sikit . *fine*
cepat laa terlepas dari semua ni .
tak larat nak tanggung dah .
*sighs*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home