CoOLest Girl ^^

captured in a light heart to share every moments i take . :)

Dec 19, 2010

I looovee PHOTOGRAPHY :))

^^ .

sekarang ni aku nak cakap yang aku betol2 dah sukee photography !


whoaa~ seriously !
hahaa .
entah laa macam mane boleh 'ter'sukee .
aku pun tak tauu .
tapi aku saangaatt jealous kalau tengok picture2 orang lain yang nice shoot and nice edit .
hehee .
tahu laa aku ni langsung takde talent kan nak shoot2 and edit2 ni kan .
tapi kalau diberi peluang untuk belajar pasal photoshoot2 ni , aku sure join !
cheeewahhh . berangan kejap . hahaaa .
okay2 .
kadd sini ade beberapa picture yang sangaatt menarikk bagi aku .

tapi exactly bukan aku yang photoshootnye , harap maklum ^.^

kalau sekalipun aku cakap aku yang shoot , takkan ade punye orang nak percaya .

agagaga~


# picta 1

# picta 2


# picta 3


# picta 4


# picta 5

wahh wahh wahh.. seriously cantekk bagi aku . thee hee .

actually , semua picture2 ni di'captured' oleh saudara Acap Bokhar , my cousin's boyfrenn . hehee .

first2 , aku sajee2 jea selidik profile cousin aku sorang ni . then , tetiba laa pulak 'ter'jumpa dengan picture2 ni .pastu , apa lagii .. hahaa ..

ampunn ! my cousin , kak izzati .. theee ..heee .^^

p/s : angan-angan baru ! hahaaa . :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home